Kategorie

Hustla - Świat Kosmetyków

YACCO LUBE P+ 5W30 olej z normą PSA B71 2290 (edycja 2017)

YACCO LUBE P+ 5W30 to 100% syntetyczny olej z przeznaczeniem do silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykonany w technologii MID SAPS, zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję dwutlenku węgla. Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania specyfikacji PSA B71 2290 (edycja 2017) grupy Peugeot Citroën Automobiles (PSA) - posiada oficjalną aprobatę PSA.

Więcej szczegółów

Nowy

  • 1 L
  • 2 L
  • 5 L
41,99 zł

Więcej informacji

YACCO LUBE P+ 5W30 to 100% syntetyczny olej z przeznaczeniem do silników benzynowych oraz wysokoprężnych. Wykonany w technologii MID SAPS, zmniejszający zużycie paliwa oraz emisję dwutlenku węgla.

Specjalnie opracowany, aby spełnić wymagania specyfikacji PSA B71 2290 (edycja 2017) grupy Peugeot Citroën Automobiles (PSA) - posiada oficjalną aprobatę PSA. Ta bardzo surowa specyfikacja dotyczy pojazdów marek Peugeot, Citroën i DS dla większości* starych i nowych silników wysokoprężnych (z wyjątkiem Blue-HDI), a także większości* silników benzynowych (z wyjątkiem Puretech Eb2, THP Ep6, itp) aby zmniejszyć zużycie paliwa oraz emisję CO2.


Olej YACCO LUBE P+ 5W30 spełnia również wymagania wszystkich innych silników wysokoprężnych lub benzynowych, których producenci zalecają lub dopuszczają stosowanie oleju 5W30, spełniając wymagania normy ACEA C2: Fiat, Iveco, Toyota itp.

*chyba że wymagany jest olej z normą PSA B71 2312 SAE 0W30 lub PSA B71 2010 SAE 0W20

Ciężar właściwy w 20° C kg/m3 841
Lepkość w 40° C mm2/s 51
Lepkość w 100° C mm2/s 9,6
Indeks lepkości 176
Temperatura zapłonu  ° C 224
Temperatura krzepnięcia   ° C – 48
Lepkość dynamiczna w - 30° C mPa.s 3800
H.T.H.S. mPa.s 3,0
Poziom SAPS %masy 0,6
T.B.N. mgKOH/g 6,5

  • Jest wykonany w technologii „Mid SAPS” (zmniejszona zawartość popiołu, siarki i fosforu), co zwiększa trwałość filtrów cząstek stałych (FAP) i optymalizuje wydajność katalizatorów.
  • Ma niską lepkość H.T.H.S. w temperaturze 150°C w celu zwiększenia redukcji zużycia paliwa oraz maksymalizacji ochrony środowiska i zmniejszenia emisji substancji szkodliwych.
  • Posiada wyjątkową odporność na utlenianie a obecność EMHV („DIESTRY”) wpływa na bezpieczne wydłużenie interwału wymiany oleju.
  • Olej ten został przetestowany zgodnie z najnowszymi wytycznymi P.S.A. (silniki i laboratoria), które potwierdziły, że LUBE P+ 5W30 pomaga zmniejszyć ryzyko wystąpienia L.S.P.I.

APROBATY:

Peugeot Citroën Automobiles
PSA B71 2290 (edycja 2017)

NORMY:
ACEA C2

Polecamy też