Kategorie

Hustla - Świat Kosmetyków

YACCO VX 1000 FAP 5W40

Specjalnie opracowany dla:

  • Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin;
  • Silników grupy VW przed 2007 rokiem
  • Silników Renault, Ford, Fiat, Porsche, GM Opel

Może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF /ACEA C3
Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa
jego osiągi

Więcej szczegółów

Nowy

  • 1 L
  • 2 L
  • 5 L
5 Przedmioty
43,37 zł -10% 48,19 zł brutto
On sale

Więcej informacji

YACCO VX 1000 FAP 5W40 specjalnie opracowany dla:

  • Silników Euro 4 i nowszych z systemami oczyszczania spalin wymagających oleju spełniającego następujące normy: ACEA C3 SAE 5W-40, BMW longlife-04, MERCEDES-BENZ 229.31 lub MB226.5
  • Silników grupy VW przed 2007 rokiem: benzynowych (VW 502.00) oraz Diesel z pompowtryskiwaczami lub bez (VW 505.01 i VW 505.00)–wymiana oleju co 15.000 km/1 rok.
  • Silników Renault benzynowych i Diesel wymagających oleju z aprobatą RN0710/0700
  • Silników Ford wymagających normy Ford WSS-M2C917-A
  • Silników FIAT wymagających oleju Fiat 9.55535-S2 o lepkości SAE 5W-40
  • Silników PORSCHE (poza silnikami wymagającymi oleju o specyfikacji Porsche C30)
  • Silników GM OPEL – benzynowych i Diesel (specyfikacja GM dexos2)

VX 1000 FAP 5W-40 może być także stosowany do innych silników, w których wymagany jest olej 5w40 API SN/CF / ACEA C3

Ciężar właściwy w 20°C kg/m3 850
Lepkość w 40°C mm2/s 87
Lepkość w 100°C mm2/s 14,3
Indeks lepkości 170
Temperatura krzepnięcia °C - 45
Temperatura zapłonu °C 230
Lepkość dynamiczna w - 30°C mPa.s 6000

  • Znakomite smarowanie i optymalne ciśnienie oleju w wysokich temperaturach wydłuża żywotność silnika i zwiększa jego osiągi
  • Wysoka lepkość HTHS: znakomita odporność na ścinanie w wysokich temperaturach, znakomita odporność na utleniania w celu ochrony podczas wydłużonych interwałów wymiany oleju oraz optymalnych parametrów ogólnych.
  • Lepkość 5W oznacza szybszą cyrkulację oleju w niskich temperaturach
  • Natychmiastowe i optymalne smarowanie od momentu uruchomienia silnika
  • Formulacja „Mid SAPS" zawiera niższe poziomy popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki – dłuższa żywotność filtrów DPF oraz katalizatorów

Normy:
ACEA C3, API CF
Fiat 9.55535-S2
Ford WSS-M2C917-A
GM dexos2

Aprobaty:
API SN
BMW Longlife-04*
MB-Approval 229.31 & 226.5
Porsche A40; VW 502.00/505.00/505.01
Renault RN0710 i RN0700

*nie stosować w silnikach benzynowych aut spoza UE w tym Norwegii, Szwajcaria oraz Liechtenstein 

Karta Produktu

Polecamy też